lördag 13 juni 2009

Jag har funderat.....

........lite fram och tillbaka på hur jag ska gå till väga med min blogg nu när mitt examensarbete är färdigt. Det känns lite tråkigt att bara skrota den, så jag tror att jag kommer att använda den på det sätt som min gamle vän adjunkten Ljungberg uttryckte sig: " i terapeutiskt syfte."
Ja...nu är det sommarlov och solen lyser med sin frånvaro. Jag har nyss tagit ett bad (i karet) efter att nästintill frysit häcken av mig uppe vid fotbollens dag idag vid Vimmervi. Tjejerna ingick i Brasiliens lag, men fick tyvärr låta sig besegras av både Holland och Tyskland. Tur att det var lördag och nära till kexchoklad, för ingen kan väl vara sur och äta en sådan samtidigt.

1 kommentar:

  1. Hej Maria! Har inte fått med din e-post adress. Hoppas du kikar in på din blogg ibland. Har hört om det fortsatta högtrycket hemma - härligt! Du får gärna ge våra blommor en extra skvätt om de överlevt hittills. Vi har det jättebra och njuter av att bara vara lediga. Tidiga morgonpromenader, gympapass, vattengympa - ja, jag ligger i hårdträning! KRAMAR i massor, Angelica

    SvaraRadera