onsdag 20 maj 2009

Äntligen!

Möte med Bengt. Med andan i halsen och gasen i botten lyckades jag befinna mig på HDK klockan 11 efter att ha fått svar från Bengt att han hade en timme till förfogande. Något nervös lät jag honom ta del av vår text. Kändes bra faktiskt. Man vet ju aldrig vad gamla akademiska hegemoniska gubbar ska säga till oss stackars studenter. Men han var inte så farlig som jag befarat. Han var riktigt ödmjuk faktiskt. Skönt. Lite justeringar här och var är det ingen som dör av. Lite mer förklaringar till varför vi valt de bilder vi valt ville han också att vi skulle få ner i vår kappa. Det tror jag att vi löser. Efter lunch drog vi till Röda sten för att bli lite inspirerade av deras fotoutställning. Intressant och spännande. Vi är inte så vana vid gestaltande arbete, men väldigt intresserade. Nä, nu ska jag äta. Jag är hungrig. Hej då!

1 kommentar:

  1. Hmmm...hoppas inte att Bengt läser beskrivningen om sig själv på din blogg... Låter lite fördomsfull, kanske? :). Tack för sällskapet ikväll - hoppas att Filippa kunde glömma den tråkiga avslutningen. KRAM

    SvaraRadera